Bilgisayar Cadcam Sistem  Skolyoz Korsesi

Skolyoz Nedir?

Skolyoz omurganın sırt veya bel bölgelerinin yana doğru eğilmesidir. Bazen normalde var olan sırttaki kamburluk veya beldeki çukurluğunda artması ile beraber olur. Normal ve sağlıklı omurgada omurlar arkadan bakıldığında yukarıdan aşağıya yani boyun, sırt ve bel bölgelerinde düz bir hat şekilinde uzanır (şekil 1). Skolyozda ise omurlar sağa veya sola doğru yer değiştirir ve aynı zamanda kendi eksenleri etrafında döner. Skolyoz birçok farklı nedenlere bağlı olarak ortaya çıkabilmektedir. Ancak bizim günlük yaşamımızda sıklıkla karşılaştığımız skolyozlar, daha çok 10'lu yaşlarda ortaya çıkan ve nedeni henüz tam olarak bilinmeyen (idiyopatik) skolyozlar ile anne karnındaki etmenler nedeniyle ortaya çıkan ve doğuştan itibaren bulgu veren doğumsal (konjenital) skolyozlardır.

Cad-Cam Kişiye Özel Tasarımlı Skolyoz Korsesi

Nesa Ortopedi firmamızın bünyesinde skolyoz hastalarımızın ölçüleri son teknoloji scanner (tarayıcılar) ile alınmaktadır. Kişilerin skolyoz korseleri , alınan bu ölçüler ile  röntgen ve fotoğraları da dikkate alınarak  3 boyutlu olarak  tasarım programında tasarlanmaktadır. Tasarım sonucunda ise korseler hatayı minimize eden Cnclerde işlenmektedir. Sonuç  teknolojinin yardımı ile daha iyi sonuç verecek korse hastamıza üretilmektedir.

Cad-Cam Kişiye Özel Tasarımlı Skolyoz Korsesi
Nesa Ortopedi firmamızın bünyesinde skolyoz hastalarımızın ölçüleri son teknoloji scanner (tarayıcıl..
Omurga Deformitesi İçin KORSE Tedavisi
Omurga Deformitesi İçin Korse Tedavisi İskelet gelişimini tamamlamamış hastalarda açısı 10-40 der..